CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

27 April 2011

TAG DARI PUAN YANG SANGAT COMEL..

Assalamualaikum semua..jumpa lagi di hari Rabu,sekejap je dah hari Rabu kan?lagi 2 hari dah hari Jumaat kan?hehehhe…sabar..sabar..sabar..Hari ini nak menjawab tag yg diberikan  oleh Kak Sari Yusa sahabat alam maya,suka baca cerita harian dia,sempoi dan menghiburkan.

Terima kasih yer kak.semoga persahabatan ini terus berpanjangan dan kekal selamanya,Amin..Ok jom layan jawapan mak et,harap memuaskan hati yea Kak..sekadar suka suki di hari Rabu.

1.Bekas kekasih saya adalah seorang :
  Bekas Pelajar UTM dalam bidang Ukur bahan..

2.Saya sedang mendengar :

Sinar FM..

3.Mungkin saya patut:

Hantar ucapan..


4.Saya suka :

Memukul telur sampai kembang heheehe..

5.Sahabat baik saya :

Abd Razak Bin Salleh

6.Saya tak faham :
Kenapa orang yang suka memperlekehkan orang x bekerja seperti saya huhuhu..


7.Saya kehilangan :

seliper nike suatu masa dahulu

8.Ramai yg bertanya :

kenapa berhenti kerja???sayangnya!!

9.Makna nama saya :

X ada makna sebab sejarahnya mak n abah  pilih sebab masa tu Azean Erdawaty tgh popular sebagai penyanyi..ha tu yg dia orang letak Siti Indrawati..hihihihi.. 

10.Cinta itu adalah :

Sesuatu yg amat bermakna dalam hidup ..lebih2 lagi jika kita  menyintai orang yg benar2 menyintai kita jugak cinta kepada ALLAH dan sesama makhluknya..

11.Saya akan cuba :

Menjadi isteri,mama,anak,menantu,ipar duai dan sahabat yg terbaik..

12.Telefon bimbit saya :

Nokia tetap di hatiku sampai bila2..hehehe..

13.Bila saya terjaga dari tidur :

Syukur,alhamdulilah masih bernafas untuk melaksanakan tugas2 harian.

14.Saya paling meluat apabila:

Orang  yang suka memandang rendah pada orang lain..


15.Pesta/party adalah :

Menyeronokkan dan menyenyangkan

 
16.Haiwan yg paling comel :

Arnab


17.Peringkat umur yg paling menyeronokkan bg saya ialah :

24 tahun..jadi isteri kepada suami yg amat penyanyang..

18.Hari ini :

 Rabu


19.Malam ini saya akan :

Menjenguk almari doreomon saya di dapur ..apa aku nak buat erk?

20.Esok pula saya akan :

Macam biasa menghantar dan mengambil anak dari sekolah,kalau rajin singgah kedai beli Metro..


21.Saya betul2 inginkan :
Kebahagiaan yg berterusan dalam famili..ada rezeki nak tambah lagi ahli keluarga ,AMIN..

22.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pg ini :

Cantik lagi aku yer..hehehe..manisnya senyumanku  walaupun belum berus gigi..

23.Siapa yg anda mahu tag

1.Birasku ami cue

2.Zura permata hatiku

3.HotMaMa Lela

4.Dila D sweetkitchen

2 ulasan:

Permata hatiku...

Salam mak-et,

Adoi dah kena tag..., nanti kita buat yer skang buzy skit almaklum hujung bulan. Org nak gaji...hehehe..

Sape2 yg memperlekehkan org yg tak bekerja tu sebenarnya dia jelous, abaikan jer... zura lagi suker dok umah, gi keje pening kepala...

Siti Indrawati

Wasalam Zura..ok x pe ,ada masa jawablah yer..

Tu lah malas nak pk org2 yg sebegitu pemikirannya,yg penting kita x kacau orang..dan kita bahagia ngn kehidupan kita kan..