CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

14 April 2011

Bila suami semakin jauh…

DSC_0079

DSC_0105Assalamulaikum semua,harap2 semua sihat handaknya..bertemu lagi di hari Khamis yg cerah ini,hari ni merupkan hari pertama suami mak et bekerja di Penang nun jauh di utara sana dan tinggallah mak et n anak2 nun jauh di selatan  huhuhu..apa nak buat dah  kerjanya sebegitu yg penting perjuangan mesti diteruskan..dari Terengganu ke Penang pulak ,nasib baik x lama ,kira2 2 bulan,kalau x ada apa2 halangan  dengan masa hujung bulan 5 nanti dapatlah mak et n anak2 bercuti2 Malaysia ke Penang pulak,bestnya hehehhe..boleh pekena pasembor..erm dah lama x makan,dah ngidam pulak ni..

Walau dimana jua papa bekerja mencari rezeki ,diri ini dan anak2 tetap mendoakan yg terbaik untuk kita semua,biarlah jauh dimata tp tetap dekat dihati,ada masa boleh video call,chatting di skype atau MMS yer..jauh bukan jarak pemisah,malah menguatkan lagi ikatan kasih sayang kita sekeluarga,AMIN…

8 ulasan:

Amicu

Esemen... belom sempat kitorang nak jalan2 ke Terengganu, Kojek dah pindah ke Penang pulak. Macam biskut la Kojek ni, kejap utara, kejap selatan, kejap timur... :)

hOtMaMa

tak pe.. jauh dimata tp sentiasa di hati.. hehe.. tp klu lela yg cam tu.. alahaiiiii... kenot emagine la.. hukhuk!

MSOM

Sayangkan isteri kena tinggal-tingalkan....Pn Siti oiii

Siti Indrawati

Assalam Ami cue..ala g jelah Tengganu tu,x yah nak tunggu Kojek ni x tentu masa..yea kojek jadi biskut pulak,kejap ke utara,kejap selatan kejap ke Timur huhuhu dah namanya makan gaji begi ilah nasib huhuhuhu.

Siti Indrawati

Hai hotMaMa..yea betul tu..yg penting dekat di hati,dulu pun agak susah nak emagine semuanya tp bila dah lama2 dah ok sikit..yg penting hati memasing kan?

Siti Indrawati

Assalam Cikgu..saya sokong kata2 tu..kalau x mcm ni susah nak berdikari sendiri,nawaitu nya kan cari rezeki yg halal..

Sari Yusa Ibrahim

lama ke Kojek kat Penang, naper Mak Et tak ikot skali? terkepoh lak.. hehe

Siti Indrawati

Hai Kak Sari..2 bulan jer,kalau x ada apa2 cuti sekolah nanti mak et n 3 askar wataniag=h ikut g sanalah hehehe..jom join sekali..