CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

06 Januari 2011

Selamat panjang umur ..

mandi manda 919

Assalamualaikum bertemu lagi di hari Khamis yg indah ini bertarikh 6 Januari 2011,merupakan tarikh lahir suami mak et yg ke 34tahun,semoga dipanjangkan  umur,dimurahkan rezeki dah diberikan  kesihatan yg baik oleh ALLAH  untuk mencari rezeki,berbakti kepada kedua ibu bapa juga menjadi suami dan papa yg terbaik untuk keluarga,Amin..

Kami semua sayangkan papa!hanya dirimu yg terbaik untukku diberikan oleh ALLAH..sebaik2 suami dan papa..

thumbnailCAQLNYKN

6 ulasan:

hOtMaMa

hepi besday to ur hubby kakak..! mesti hari nie baking besday cake suprise for him..hehehe!

Yatie

Salam Mak Et,
Happy Birthday buat suami Siti...moga pnjng umur, murah rezeki, sihat selalu dan semoga sentiasa dlm limpah rahmatNya..Aminn.
=>wat kek apa arini????? tentu special kan...kan..

Siti Indrawati

Salam hotMama..terima kasih atas ucapan..x buat kek hari ni sebb en abang keja kat Tengganu kena tunggu dia balik baru operasi mengekek hehehe..

Siti Indrawati

Wasalam kak yatie..
Terima kasih atas ucapan dan doa,semoga kita sama2 dilimpahi rahmat dariNYA juga..AMIN..x buat kek hari nilah kak.en abang dah keja kat Tengganu,kena tunggu dia baliklah nampaknya..nak g selongkar dapur akak cari resepi kek spesel ni hehehe..

Mat Gebu

salammm...hepi belated besday untuk encik hubby mak-et..wahh bulan january juga eks, boleh join club kita orang mcm tu....hehe

Siti Indrawati

Wasalam..terima kasih Sifu atas ucapan..yea satu kapal ..hehehe..no hal punya nak join kelab Januari..umur pun selang setahun jer..