CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

14 Disember 2010

Kisah 2 kendaraku..

DSC_0879

Salam pertemuan lagi..kali ni nak cerita tentang 2 anak daraku yg semakin membesar..sikakak 3 hari lepas gigi bawahnya dah tanggal,malamnya pulak si adik tgh syok mengigit ayam  pun dah bergoyang gigi yg sama kedudukannya dengan si kakak,cepat2 dia basuh tangan n berbisik pada kakaknya yg giginya dh bergoyang,lalu si kakak pun memberi tip2 berguna pada si adik hehehehe melalui pengalaman dialah contohnya kalau nak mengunyah gunakan bahagian mulut sebelah kiri@ kanan,begitu jgk tip semasa minum susu botol ..hehhehee.

Kamera Ct 026

Image338

Image243

 

 

 

 

 

 

 

Semasa kecik dulu dia orang berdua ni macam kembar sikakak lahir 15hb April 2005,si adik pulak 5 April 2006,x sampai umur dia setahun dah jadi kakak,lebih 100 orang yg kami jumpa selalu tegur kembar ke??kalau si kakak berak x lama lepas tu si adik pulak,baju,kasut@permainan biasanya dibeli sama,senang supaya x bergaduh tu pun dia orang tahu barang masing2..seronoknya saat itu.

Tahun depan dua-dua dah sek,kakak dapat  masuk Prasekolah Kg Tengah ,si adik pulak Tadika Kemas Kg Tengah..x kisahlah mana2 asal mereka berdua nak sekolah,barang2 keperluan dia orang x beli lagi kena tunggu papa gaji ye anak2ku..cuma beli kasut ,stoking n peralatan menulis jer,baju kakak  beli kat sekolah jer,insyirah pun beli kain n hantar upah..

Tahun depan rutin harian mama  penuh ngn aktiviti menghantar  n mengambil anak2 dari sekolah sesekali papa yg hantar n ambik sebab papa dah start keja kat Tengganu,kalau perlu kita semua pun akan ikut papa dok Tengganu.tengok keadaan.

2 ulasan:

zura

salam mak-et, sonok citer perihal anak2kan, yelah zura tgk pun mcm dah kembar muka pun hampir sama jer byk ikut muka papa kot....hehe...

Pindah terengganu ke hai sonok leh sopping ari2... mkn nasi dagang...

Siti Indrawati

wasalam zura..yea memang seronok citer pasal anak2..huhuhu memang muka 3 kendara mcm papa..kalau ada rezeki anak lanang harap2 ikut muka mamanya hehehehe..

yea..kalau perlu ikut dok Tengganu..masih dalam perbincangan..yea hari2 makan nasi dagang n ict hehehe..nyam3x..konfem semakin kembang..