CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pages


21 Jun 2011

Tarikh Keramat sampai lagi..

Assalamualaikum semua..syukur alhamdulilah hari ni  genap usia mak et 31 tahun..dah berganjak lagi nombor.Semoga diri ni dilimpahi lagi  keberkatan dan kasih sayang dari ALLAH jugak dari insan2 disekeliling mak et,AMIN..

Tiada acara istimewa kerana en suami x ada di sisi,hanya suara 3 puteri menyanyikan lagi Hepi Birthday untuk mamanya,terima kasih permata hati mama!untuk suami  juga yang sentiasa menjadi orang pertama memberi ucapan kepada diri ini dari Hari Ibu,Hari Guru walaupun kerjaya itu telah 3 tahun mak et tinggalkan,Hari ulangtahun perkahwinan dan Hari Lahir mak et..sayang semuanya..

x lupa ucapan sms dari adik beradik yg x pernah lupakan tarikh lahir mak et,sepupu,saudara mara,sahabat sekolah,Kolej,sahabat alam maya di facebook,terharu sangat2,sayang korang semua!!nak bakar kek pun kena tunggu en suami balik,kek untuk Hari Bapa n Hari Lahir mak et(2 dalam 1)

8 ulasan:

Unknown

SELAMAT HARI LAHIR MAK ET

nanti bakar2 kek.. hantar sikit ya..

Siti Indrawati

Assalamualaikum Ayu..terima kasih sejuta kali kasih dari mak et sudi buat entri birthday mak et,insan biasa yang buasa2 aja..

Hajat mak et memang nak bawak kek ke Citarasa rinduan tp x tahu bila..harap2 dipertemukan kita lg di alam realiti suatu hari nanti,AMIN

Mengenali Ayu sebagai sahabt adalah sesuatu yg indah,uniknya kehidupan ini walaupun di alam maya.
Semoga kita terus bersahabat walaupun hanya bersua di dunia blog dan Fb..

Unknown

selamat ulang tahun mak et..semoga sentiasa dirahmati n diberkati olehNya....amin

kurus

salam kenal dari akak dan selamat ulang tahun :)

Siti Indrawati

Hai Kak Lia..terima kasih sekali lagi..kali ketiga ni mungkin ni dari Firas kan?amin semoga ALLAH makbulakn doa mamanya..

Siti Indrawati

Salam perkenalan Kak ieda..semoga ukhwah kita terus berpanjangan..terima kasih atas ucapan;)

Ummi

Salam Siti, selamat hari lahir..sori la terlambat wish...moga sentiasa dalam rahmat dan lindungan Allah swt hendaknya, amiiiinnn....

Siti Indrawati

Waalaikumussalam Kak Ummi.maaf lambt bals terima kasih atas ucapan walaupun tuannya pun lambat membalas komen kak Ummi..AMIN semoga kita sama2 dirahmati ALLAH..