CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

18 Jun 2011

Singgah sekejap di sawah bendang..

DSC_0368 (2)

Assalamualaikum..selamat berhari Sabtu,apa aktiviti hari ni?mak et n anak2 x kemana2,duk rumah jer,en suami x balik minggu ni,jadi buatlah apa yg patut kat rumah.Hari ni mak et sambung balik episod bercuti yg x abis2 lagi walaupun hanya cuti2 dalam Malaysia jer,tp yg penting masa bersama2 keluarga tu yg paling mahal kan?Pada hari Isnin nya(6hbJun) pulak kami  bergerak meninggalkan Sabak Bernam untuk kembali semula ke rumah masing2..pemandu pelancong kami membawa kami ke kawasan sawah bendang di Sekincan,waktu kita sampai,kebetulan padi menguning seronoknya mak et,jakun pun ada hehehehe..x nak cerita banyak,jom  layan jerlah adengan menarik kami semua…

DSC_0353 (2)

 

DSC_0388 (2)

DSC_0351 (2)

DSC_0369 (2)

jadilah seperti padi,semakin berisi semakin tunduk

DSC_0359 (2)

DSC_0390 (2)

DSC_0354 (2)

Ni bukan padi lah Danial..

DSC_0342 (2)

peace dari Insyirah..

DSC_0349 (2)

DSC_0395 (2)

Rumah burung  pun ada di kawasan sawah bendang..ada 6 buah rumah burung yg sempat mak et kira..

DSC_0378 (2)DSC_0376 (2)

2 beradik yang sibuk memanjang dengan telipon..kring..kring..kring..

DSC_0357 (2)

kenangan kami sekeluarga..

0 ulasan: