CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

14 Jun 2011

Cerita Cuti Sekolah

DSC_0671

Assalamualaikum warahmatullahiwabarakatuh  semua..selamat berjumpa lagi..Ok ni mak et nak sambung lagi cerita cuti sekolah mak et n famili,harap x bosan yer.Selepas balik dari  Penang,mak et n famili balik ke Muar kerana sepupu suami mak et melangsungkan perkahwinannya,rumahnya pun dekat jer belakang rumah mertua mak et..majlis nikahnya pada hari Jumaat malam dan bersanding pada keesokkan harinya.

DSC_0594

selepas akad nikah

DSC_0540

serius betul ami cue..mak et pun khusyuk mendengar hehehehe..

DSC_0636

menjamu selera

DSC_0552Cik Ola sekadar memegang blender..

DSC_0726

operasi mengentel tepung untuk buat bubur candil

 

DSC_0668

posing jap..

 

Keesokkan Harinya…..

DSC_0813

Kumpulan kompang dari Sg Balang(kampung pengantin lelaki)

DSC_0800

Cik Olen ketua Juru tol..

DSC_0808

Pengantin lelaki..maaf yer gambar pengantin pempuan masa sanding x di snap..sebb mak et x jadi kamaeramen masa ni..

DSC_0852

kakak bersama putra n putrinya..lagi 2 putri sedang bermain bersama anak2 mak et..

DSC_0842

Cik Olen n Cik Ola donde..

DSC_0714

Amboi bergaya ye cucu wak Salleh!

DSC_0698

Banyak lagi gambar yg hendak di tayangkan  tp cukup setakat ni dulu lah yer..Smile

3 ulasan:

hOtMaMa

hehe.. bizi tul mak et time cuti sekolah ek... time nie la amik peluang nak jalan2 + banyak kenduri kawen kan..

Mamamya

klu dah namanya cuti sekolah pasti ada saje majlis undangan perkahwinan kan....x menang tangan nak pegi...:)

Siti Indrawati

@@@Hai hotMaMa aka toke ciskek..betul tu time cuti seklah dapt kesana kesini..lagi anak dah 2 orang sekolah..mcmna ngn baby?harap2 sihat bersama mamanya..

@@@@@Hai Kak Lia..terima kasih sudi jenguk rumah yg kadangkala tuannya x ada..yea kak..dulu masa kita buat walimah pun time cuti sekolah baru meriahkan majlis ramai saudara mara yg dtg..