CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

08 Jun 2011

Berjumpa lagi..

DSC_0485

Assalamualaikum semua,alhamdulilah berjumpa lagi di bulan Jun,agak lama mak et menyepi dari berblog n berjalan2 diblog rakan2 yg lain..maaf yer,sebenarnya banyak kisah yg hendak mak et kongsikan bersama pengunjung mak et tetapi puan empunya blog agak sibuk melayan  tugas2  seharian memandangkan cuti sekolah program ngn famili begitu padat.Mana yang boleh mak et kongsi akan mak et updatekan,yg x sempat update,biarlah menjadi kenangan dalam hidupku..cheeewaaahh!!!

Bulan Jun merupakan bulan yang penuh bermakna dalam hidup mak et,2 tarikh keramat iaitu 5hb  Ulangtahun perkahwinan mak et yg ke 7 tahun dan 21 Jun ulangtahun kelahiran mak et yg ke 31tahun..Syukur dipanjangkan usia perkahwinan dan usia kelahiran walaupun belum sampai tarikhnya.harap2 sampailah tarikh keramat tu hehehhehe..

DSC_0339 (2)

 

Awal cuti sekolah dapatlah mak et n anak2 ikut suami ke Penang walaupun sehari jer,memandangkan suami ada urusan keja di Segamat pulak lepas tu,sempatlah kami menyeberang jambatan Pulau Pinang dan naik feri sebelum meninggalkan Pulau Pinang ,dapatlah jugak mak et memborong jeruk di Pasar Chowrasta.

DSC_0443

sampai jgk kat pasar ni..setelah berpusing2 mencarinya hehehehe..

DSC_0369

jambatan sudah roboh..sudah roboh..sudah roboh lalalala

DSC_0417

DSC_0419

lauk tengahari di Batu Feringgi..x dapat makan nasi kandaq ..dapat makan ikan siakap 3 rasa,udang goreng tepung,telur dadar n sup sayo pun jadilah huhuuhu…

DSC_0481

DSC_0493

rakan seangkatan di dalam feri hehehe..saja je nak cari glamer..DSC_0457

 

Selamat tinggal Pulau Pinang..ada masa kita orang datang lagi nak pekena pasembuq n nasi kandaq..x sempat nak  merasa hari tu

4 ulasan:

MAT SOM

pN sITI
sELAMAT MENYAMBUT ULANG TAHUN PERKAHWINAN KALIAN....SEMOGA TERUS DIBERKATI-NYA

Mamamya

wahhhh...background baru..cantik n fresh jer..:)

happy anniversary n happy b'day mak et....semoga akan sentiasa berbahagia di samping yg tersayang....amin.

cuti sekolah kali ni akak x ke mana pun...en.suami sibuk dgn kerja....

Siti Indrawati

As'kum Cikgu..terima kasih tinggal jejak.terima kasih jugak atas doa n ucapan cikgu..semoga makbul doa dari seorang guru..AMIN..

Siti Indrawati

As'kum Kak Lia..yea sesekali tukar langsir..raya nanti x yah bersesak kat Nagoya @Jakel hehehe..
Terima kasih kak atas ucapan.semoga kita sama2 bahagia dengan kehidupan kita bersama insan2 yg tersayang,AMIN..

Kak..saya n anak2 ni pun ikut suami g keja lah sambil tu dapat jenjalan..kalau x kerana keja kat Penang..x tahu bilalah boleh sampai..