CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

03 Ogos 2010

Sayunya hati ini..

DSC_1234

Salam berjumpa lagi..makan apa malam ni?mak et masak capcai n ayam goreng je..kebetulan petang tadi merajinkan diri buat ala2 roti john jd x makan nasilah malam ni…

Sedang sibuk mak et menyiapkan minuman petang td,sambil en Abang duk sama..tiba terpacul soalan dari mulutnya..”Ct kalau apa2 jd kat Abang,Ct tahu kan nak buat apa?insuran...tahu kan?kalo anda seorang isteri yg mengalami situasi seperti aku…apa tindakan reflek korang?.air mata ni keluar ngn lajunya sambil aku kata..kenapa Abang ckp mcm tu?ct x suka..memang kita wajib ingat MATI..tp aku rasa sayu sangat..dahlah x sabar nak sambut Ramadhan Al Mubarak sama2..tiba2 keluar pulak soalan mcm tu..aduh sedihnya..

6 ulasan:

Mami-Sue

Sabar yea mak ET, En. Kojek saje je nak test tu. :) Semoga kita semua dipanjangkan umur, diberi kesihatan yang baik dan dilindungiNya selalu.

miMiE aZiMaSK ^V^

semoga anda sekeluarga sentiasa dilindungi NYA.. amin

// klik sinie jom ke blog mimie azimask :D ... //

Siti Indrawati

Terima kasih mami sue..AMIN semoga doa2 yg baik dimakbulkn ALLAH..

Siti Indrawati

Salam perkenalan mimie..terima kasih sudi jenguk blog saya..harap2 segalanya baik sempena kehadiran Ramadhan ni.

Permata hatiku...

Salam Mak-et,

Sedihnyer baca N3 kali ni, camtulah kita sebagai isterikan selalu doakan yg terbaik utk kuarga.
Sabar yer semoga mak-et sekuarga dilindungi Allah swt.

Siti Indrawati

Wasalam Permata hatiku..

Terima kasih sudi menjenguk n berkongsi ceritaku..jgk untukmu sekeluarga,semoga kita sama2 dipanjangkan umur n bahagia selalu bersama famili,AMIN..