CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

11 Ogos 2010

Kenapa musti aku yg kena..huwaaa!!!

Alhamdulilah selesai sudah semua umat islam melalui 1 Ramadhan hari ni..lepas berbuka tangan ni segeralah ambil laptop nak jengah2 blog n fb..tetiba terkesima baca kat shoutmix chat..dapat  tag dari tuan banglo yg dok kat Sedenak.. sape lagi kalau bukan jejaka si ah Mat Gebu.adung..adung..tolong!

Sebenarnya mak et x reti nak menjawab tag2 ni..sebb dah lama meninggalkan alam persekolahan huahuahuaaa..jadi aku memberi soalan cepu gangsa untuk Si ah Mat Gebu. kenapa musti haku??x sanggup nak menjawab semua soalan2  tu…huwaaaa..

Apapun sebagai menghargai sifu blog masakan yg termasyhur diseantero alam maya..mak et dengan seikhlas hati menjawab tag dari beliau..terima kasih yer sifu..x sangka namaku naik di blogmu awal Ramadhan ni..alhamdulilah.

Soalan 1: Adakah anda rasa HOT..?
HOT FM..hehehehe sebab di tag di awal Ramadhan..hot..hot..hot.
Soalan 2: Upload wallpaper PC/laptop yg anda gunekan skrg

_DSC0120

 Soalan 3: Cerita pasal gambar nih..?
Gelagat si kecik Dahlia Sofia yg menggembirakan kami sefamili.

Soalan 4: Kali terakhir makan PIZZA..?

Waktu berbuka tadi,buat sendiri.piza gebu(CMG)

Soalan 5: Lagu terakhir anda dengar..?
Takdir dan waktu- Mega.

Soalan 6: Apa yg anda buat selain selesaikan tag nih..?
Menonton tv..

Soalan 7:Selain  nama sendiri  anda dipanggil name ape?

mak et,mak ngah,akak,inn,wati,indra,Ct…

Soalan 8: Tag lagi 5 orang…

Soalan 9: Siapa orang no. 1...?

Birasku yg cun,pakar  IT ,guru yg mengajarku dunia blogging.terima kasih birasku!

Soalan 10: Katekan sesuatu pada orang no. 5...?

Cikgu..Semoga terus bersemangat mendidik anak bangsa menjadi insan berguna.jgk semoga bisnesmu terus maju.

Soalan 11: No.3 ade hubungan ape dengan sape...?
Sahabat didunia blog yg sering berkunjung ke blogku n meninggalkan pesanan walaupun x pernah bersua muka kan Zura..unik betul??

Soalan 12: Bagaimana pulak dengan no.2...?

Blogger masakan yg duk di Mersing..jgk bisnes biskut-biskutan..antara sumber rujukan ku.terima kasih kak su!

Soalan 13: Kata2 cinta dengan orang no.4...?
Cinta sebagai seorang adik kepada kakak..kerana akulah kakak dlm adik beradik,boleh yea kak yatie??huhuhu..rajin jgk aku cilok resepi2nya..

Soalan 14: Berikan 5 fakta yg anda tahu pasal orang yang anda tag.?

Mereka ni memang kreatif,rajin update blog,byk info jgk isu semasa yg boleh dikongsi bersama..dan paling utama mereka jgk adalah chef didapur memasing..hehehe..

3 ulasan:

Permata hatiku...

salam mak-et,

Hehe kelakar tul jawapannyer tu, betul3.... chaiyok3.Mekasih ler sudi Tag aku ni erk.

Siti Indrawati

Wasalam Zura.. yea jawapan sebelum masuk tido..terima kasih sudi menerima tagku heheheeheehehehe..

Siti Indrawati
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.