CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

05 Ogos 2010

Muffin epal coklat chip..

 

Image1044 Assalamualaikum semua..semoga sentiasa ceria,bahagia n diberi kesihatan dalam menghadapi apa jua cabaran..lebih2 lagi  dalam menghadapi bulan  Ramdahan Al Mubarak yg bakal menjelang x sampai pun seminggu..semakin x sabar rasanya nak sambut puasa kan..?

Oklah hari ni saja je nak entri muffin epal bercoklat chip yg dibuat 2 hari lalu..resepi mak et dah letak kat entri yg lalu apple crumble muffin..cuma mak et x letak crumble,tabur coklat chip je..tu pun sikecik Dahlia yg tolong taburkan heheheeh..suka betul dia..ada yg byk coklat chip,ada yg sikit..yg penting HEPI!!!

0 ulasan: