CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

28 Julai 2010

Selamat Pengantin Baru…

 

DSC_0029

Puan Norena Bt Salleh dan Mohd Nor Bin Hamzah..Semoga ikatan perkahwinan yang baru dibina berkekalan hingga keakhir hayat..dimurahkan rezeki dikurniakan zuriat yg soleh dan soleha,Amin dari mak et n famili..

Syukur alhamdulilah majlis 24 Julai berjalan dengan lancar seperti yg direncanakan,cuaca jgk baik seiring ngn majlis dari awal pagi hinggalah majlis selesai…

Oklah jom layan gambar2 yang sempat en Suami rakamkan dihari bersejarah itu:

 

DSC_0008 Debaran bakal suami..

DSC_0046

Berseri2 wajah sang Isteri

Majlis bersanding..

DSC_0126

DSC_0124

DSC_0149 kena baca doa dulu ..takut gugup hehehehee

DSC_0171

tersenyum sang mempelai dihari persandingan..

Sekadar hiburan…(barongan n kuda kepang)

DSC_0183

DSC_0198

DSC_0203

DSC_0204

DSC_0214

DSC_0217

 

Penyeri majlis..

DSC_0016 puan empunya blog n sikecik..
DSC_0225 anak sapelah ni erk?ops!cucu sapelah ni?

DSC_0098

tinggal Cik Ola sorang je lagi  anak perempuan wak salleh..bila yer?diam2 berpandangan mata bertentang mata!
DSC_0192K.eley n MIL..senyum nak tambah baby lagi..tahniah!
   DSC_0108DSC_0109
antara orang2 kuat disebalik tabir.

 

DSC_0051

cantiklah tu mukanya buat mcm tu!

 

Si adik pun nak posing..

DSC_0223

DSC_0178DSC_0177

Melayan bondaku n adik yg sudi hadir..

 

pengantin bersama ayah n bonda..DSC_0231bersama sebahagian besar ahli keluarga.. DSC_0235

Sekian…

3 ulasan:

Tanpa Nama

Gambar tukar2 baju ada tak? Nak tengok...

Siti Indrawati

sori yea..tu keja cameramen berbayar..kena tunggu album pengantin siap..

makLong

Alhamdulillah semua dh selamat... tinggal majlis kat JB pulak... harap2 pon berjalan lancar....