CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

13 Julai 2010

Balqis dapat hadiah..

Image938  sampul hadiah

Salam sejahtera semua,semoga ceria selalu..hari ni Balqis n d geng Tabika Kemas Kg Tengah g perpustakaan awam Segamat,,rajin jgk cikgunya buat lawatan ke tempt2 ilmu mcm tu..

 

Dia dan beberapa org sahabatnya mendapat hadiah buku dari pihak perpustakaan,katanya dia dan kawan2nya mewarna cantik,yealah tu kadang2 kalo nak cepat main redah je dia warna,muka orang warna hijaulah,pokok warna birulah,mcm2lah,rezeki Kakak n kawan2nya,alhamdulilah..

 

 Image941

Semoga pemberian buku2 ini dapat menambahkan ilmu n pengetahuan Balqis,sahabat2nya jgk adik2nya,insyaALLAH.

3 ulasan:

Tanpa Nama

Tahniah Balqis anak Papa

Mami-Sue

wow, cayalah balqis. kalau danial join pertandingan tu, konfem tak menang. hehe

Siti Indrawati

terima kasih tanpa nama(PAPA)!..

Mami-Sue..entahlah mcm x caya jgk bila dia kata dpt hadiah sebb mewarna..sebb bab mewarna dia bukannya terror..main hentam je..