CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

11 Ogos 2011

Selamat panjang umur Dahlia Sofia Binti Abd Razak….

 

 

Image027

semasa berusia 2 bulan dah pandai kenyit!

Image057

semasa berusia 3 bulan,rindunya saat ini!

DSC_0252 (2)

sekarang dah besar dia!

Salam 11 Ramadhan semua,kalau semalam mak et berkongi cerita dapat anak buah baru,hari  ni pulak berkongsi cerita hari kelahiran Dahlia Sofia Binti Abd Razak yang ke 3tahun hari ni,dah besar dia,macam baru jer melahirkan dia..

Sepanjang mengandungkan Dahlia,mak et x ada masalah,semua boleh dimakan tiada yang alah..tp yang paling x boleh mis 100plus n megi @mamee.semasa g check bulanan doktor kata Dahlia akan keluar pada tarikh 8.8.2008,sampai jer tarikh tu x ada tanda2 nak bersalin pun, 2 hari tunggu x nak keluar jugak si Dahlia ni,maka  mak et g check doktor kata jalannya baru 1 cm..suh datang esok,sempatlah melihat adik lelaki mak et nikah kat Pontian walaupun dalam hati ni berdebar2.

Pada pagi Isnin selepas sarapan mak et n suami pun ke klinik bersalin,doktor mengesyorkan masuk ubat supaya baby ni keluar,macam kes Damia Insyirah,setelah masuk ubat dalam 5jam ,tanda2 nak bersalin mula terasa,perut mula memulas,pinggang pun sengal,datang Puan Misi check kata jalan dah buka sepenuhnya,lepas panggil doktor x sampai 10minit,keluarlah Dahlia Sofia seberat 3.43kg pada jam 130petang.

Mama,papa,Kakak Balqis dan Kakak Insyirah mendoakan adik dipanjangkan umur,diberi nikmat kesihatan yang baik,menjadi anak dan adik yang baik,AMIN..Kami sayang sangat kat ADIK!

Kalau x ada aral kita sambut kat rumah Atok yer dik!Petang ni nak balik Muar,doakan perjalanan kami selamatSmile