CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

09 Ogos 2011

Sebulan sudah..

red ribbon formed the 30 number

(tq mr google)

Assalamualaikum semua,selamat berpuasa..dah 9hari kita melalui bulan Ramadhan Al Mubarak semoga kita terus kuat dan sihat hendaknya..diam x diam dah sebulan mak et n famili duk kat Paka,rasanya macam dah lama dok sini,rindu kat kampung halaman mula terasa,harap2 minggu ni dapat balik Muar,rindu sangat2 merasai suasana Ramadhan di Johor.

Kerasian di sini masih belum dapat dirasai di sini,lebih2 lagi bab makanan,masih kurang serasi dengan anak tekak mak et n famili di sini,rindunya Bazar Ramadhan Sungai Abong,Parit Sulong,Bandar Baru Uda,Kampung Melayu ..rindu semuanya termasuk orang2 di JB,masakan bonda khasnya..

Jusco Taman Maluri

(tq mr google)

Alhamdulilah persiapan raya untuk anak2 pun dah siap,pada hari Sabtu lepas mak et n anak2 dapat ikut suami ke Taman Maluri atas urusan keja,sempatlah kami menggunakan kesempatan yang ada untuk bershoping2 kat Jusco Taman Maluri,selesai sudah persiapan raya anak2 dan mamanya sekali,cuma kesempatan nak  membakar biskut-biskutan jer x dapat dipastikan lagi ni,harap2 mampu nak membiskut kalau x beli jelah heheheheehe..

Oklah nanti  mak et sambung lagi yer,nak balik masak!!!Winking smile

2 ulasan:

Mamamya

x per mak et...insya'allah nnti lama2 mesti serasi... :) klu mak et rindu masakan jhr..kene lah gigih memasak yerk.... raya balik jb x??

Siti Indrawati

salam Ramadhan kak,terima kasih tinggal jejak rindu dari jb..yea kak,memang x boleh masuklah masakan kat sini,tulah kak penat balik keja memang kuatkan fizikal n mental masak walaupun lauk simple je,yg penting puas hati,balik jb raya nanti mungkin hujung ramadhan sebb raya tahun ni kat jb.