CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

08 Mac 2012

Alhamdulilah bertemu lagi…

 

2012-03-02 17.35.50

Assalamualaikum semua pengunjung blog mak et yang masih sudi menjenguk blog yang dah lama bersawang..bukan niat x nak berblog atau berjalan2 ke blog kawan2 n sifu masakan mak et yang mak et sayangi  tapi banyak faktor yang lebih penting dari berblog perlu diutamakan terlebih dahulu dan alhamdulilah kini segala perjalanan kehidupan mak et n famili sudah pun teratur,bila anak2 dah mula sek keb n sek agama jadi nampaknya tetaplah kami tinggal di Daerah Muar..akhirnya kembali jua ke negeri kelahiran kami sefamili…

Banyak cerita gembira  yang ingin mak et kongsikan bersama..insyaALLAH jika diberi kesempatan akan mak et kongsikan yea..cuma bab makanan buat masa ni x dapat nak kongsikan sebab mak et masih lagi dalam mood berpantang 44 hari hehehehe..tukang masak import aka bonda n mak mertua yang bertungkus lumus di dapur buat masa ini..jadi makan jelah apa yang dua bonda tu masak..

Pada 2 March yang lalu bersamaan hari Jumaat ,jam 1013am..alhamdulilah lahirlah putera yang kami sekeluarga nantikan..alhamdulilah bersyukur sangat2..seberat 3.4kg baby boboboi mak et diberi nama AHMAD DARWISY BIN ABD RAZAK

7 ulasan:

Yatie

Assalamualaikum Mak Et,
Syukur alhamdulillah mak et selamat melahirkan baby boy...seronoknya dpt baby boy kali ni..siaplah kakak2nya berebut2 nak menjaganya...selamat berpantang dan jaga kesihatan ya..

Mamamya

alhamdulillah...akhirnya dikurniakan juga seorg cahayamata lelaki...buat penyeri :) berat lbh kurang dgn fiqa ni...

semoga mak et n bby sihat sepanjang tempoh berpantang...

Citarasa Rinduan

tahniah mak et

amboi,,, tak beri salam main ucap2 jer kat umah orang., hahhaha.. ampun

assalamualaikum sayangku..

moga sentiasa sejahtera selalu..

Permata hatiku...

salam,

ALhamdulillah, syukur dan setinggi tahniah pd mak-et sekeluarga. Akhirnya putera dambaan dah lahir.. selamat lahir ke dunia, semoaga jadi anak yang soleh...

Sari Yusa Ibrahim

Tumpang gembira dengan kehadiran sang putera, tahniah untuk mak et dari akak sibermu..

Siti Indrawati

@@@Waalaikumusalam KAK YATIE..maaf lambat membalas..terima kasih atas ucapan dan jejak kasihmu itu..Alhamdulilah atas kehadiran baby boy..yea kakak2nya sibuk nak cium je adiknya..mamanya yang risau..doakan berjaya melalui tempoh pantang yang rasanya terlalu panjang hehehhe..

@@@@KAK LIA..Yea syukur alhamdulilah..yea kea ..anak2 kita memang keluar semua 3kg lebih..alhamdulilah bersalin kali ni dipermudahkan..x kena jahit..AMIN..semoga kak lia n baby pun sihat..

@@@@Hai AYU sayanggg..maaf kalau diri ni x bg tau melalui sms diatas kelahiran bobobboi ni..hanya update di fb..apapun kau tetap di hati ni..terima kasih atas ingatan dan ucapanmu SAHABAT..

@@@@@Waalaikumussalam ZURA..alhamdulilah n terima kasih atas doamu jua ALLAH makbulkan permintaan ini..terima kasih tinggal jejak..

@@@@KAKAKK SIBERKU..terima kasih atas ucapanmu..alhamdulilah bersyukur sangat2 atas kurniaan ini..

Tanpa Nama

Free Proxy Servers are used for anonymous searching. Most prevalent use of cost-free proxy server is to bypass the higher education/workplace or any other place's stability restrictions and accessibility unrestricted internet sites. But [url=http://scrapeboxfaq.com/where-can-i-get-scrapebox-shared-proxies ]http://www.sharedproxies.com [/url] servers ought to be utilized with caution. If employed without having protection measures, it can consequence in huge loss as in comparison to advantage of browsing the world wide web anonymously. There are two approaches by means of which you can hide your identity (your IP tackle) when surfing the web. Very first and the most affordable way is to use free proxy server. There are several windows and linux proxy sites accessible on the world wide web which lets you use their providers totally free of charge. The other alternative for hiding your identification is to use paid application. The IP hiding application, modifications your IP address repeatedly to allow you browse web anonymously.

There are handful of essential items you need to have to hold in brain when utilizing free of charge proxy servers.

1.) Observe out for your protection

Do not give out any delicate details such as your login details or credit card data when utilizing different proxy servers since when you use totally free proxy server, all the information you supply on any web site is 1st sent to cost-free proxy server and then to the website server. So all the data go by way of the totally free proxy server and most of the time it is unencrypted, exposing your sensitive info for potential misuse.

Paid out application are much better in terms and conditions of protection. There programs are made to conceal your IP and then discard all your details with no any human involvement.

2.) Stability and Availability

There are many free of charge proxy server sites but most of them are not steady and are not accessible each and every time you check out them. This problem is not very substantial with compensated software.

three.) Pace of Searching

When you use any proxy server for hiding your IP, you can really feel the slow pace of searching instantaneously. However there are good websites available for anonymous searching but they are very tough to uncover. Also, pace is not regular it depends mostly on load on their servers. At times you do get great browsing pace but it is not constant. Yet again, compensated software program for hiding IP are much greater at searching speed. As they charge for their services, they make certain that the person encounter is greater and you do not get gradual speed whilst browsing the internet by way of their application.

They are also great when you discover a quality 1 that masks your region of origin. When seeking for a On-line Proxy make sure it has Java set up so you can look at motion pictures. As you can sometimes have your country of origin cloaked but if java does not perform it is not much use.