CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

10 Oktober 2011

Jodoh kami sampai di sini nampaknya…

 

Assalamualaikum semua..semoga sihat hendaknya disamping insan2 yang tersayang..bagi mak et n famili,alhamdulilah sihat sokmo..bila dah lama x update ni rasa mcm ting tong sekejap hehehehe..Sebenarnya pada 22 September yang lalu mak et n anak2 dok bertapa di rumah bonda memandang suami ada urusan keja di Bintulu,dan secara x rasminya 2 anak dara mak et pun cuti khas selama 2 minggu..bila dah sampai Paka balik ni kepalanya mengong  pulak,nak updater segala cerita,resepi pun mood ke laut ditambah pulak jodoh kami x panjang di bumi Ganu ni..erm antara  faktor kami berpindah kerana kurang keserasian dok di sini diikuti pulak ngn peluang keja suami yang lebih baik di tempat baru,rezeki anak2,alhamdulilah..x salah kan tempat ini tapi diri ini,apapun seronok dapat dok kat sini walaupun hanya 3 bulan dok di sini.pasni kalu g Ganu tempat ini akan menjadi kenangan kami hehehehe..

Tempat tinggal baru mak et nanti adalah di  area Bangi..kami akan berpindah ke Bangi dalam waktu terdekat ni,walaupu terbayang keja2 membungkus,mengangkut dan mengemas semula tp  x apalah semua itu pengalaman kan..biarlah penat tapi hati gumbira.

Oklah yea,ada masa nanti mak et update lagi yer nak selesaikan urusan keja2 yang x seberapa ni sebelum kaki melangkah pergi meninggalkan Terengganu Darul ImanWinking smilesebelum tu jom layan lagu ni..

4 ulasan:

Mamamya

x per lah mak et...org kata jauh perjalanan luas pandangan,byk pengalaman....

insya'allah akak pun hujung tahun ni akan b'pindah ke melaka semula stlh 2 tahun negeri melaka kami tinggalkan....selamat tinggal jg pada kota tinggi....berat hati nak pindah apatah lagi kat sini dekat dgn family n adik2..tp apa kan daya tuntutan kerja en.suami x dapat di elakkan....

cuma tinggal 2 bln saje lg peluang utk anak2 b'manja2 dgn atok n nenek sbb lps ni da jauh sikit....

hOtMaMa

wah mak et.. nak pindah duk bangi plak ke??? dah dekat dah tu dng puchong.. hehe..

apa2 pun selamat bungkus membungkus la ek.. & selamat berpindah ke tempat baru :)

Siti Indrawati

Salam kerinduan kak lia..tu lah kita serupa..harap2 ni yg terakhirlah sebb tahun depan anak yg sulung dah sek keb,payah nak pindah randah..

x pelah kak sekurang2nya masih dekat ngn Johor..kalau saya ni kat Terengganu sebatang kara je:(

Gunalah mmasa yg ada tu untuk keluarga tercinta yea..semoga kita sama2 kuat menghadapinya:)

Siti Indrawati

Hai Lela..dah x lama je nak bersalin kan..insyaALLAH jika diberi masa n masa terluang bolehlah mak et n famili dtg menjenguk ahli keluarga baru Lela..

Terima kasih atas semangat untuk mebungkus yang diberikan..kalau ikutkan penat pindah Ganu x ilang lagi tp x pelah..masih larat kita tetap membungkus...yeezza!! hehehehe..