CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

05 September 2011

Selamat Hari Raya n Selamat bertugas kembali..

 

DSC_0662

Assalamualaikum semua,alhamdulilah bertemu lagi kita di bulan Syawal yang mulia ini,semoga semua sihat hendaknya,bagi yg dah mula bertugas silalah lakukan tugas2 anda dengan bersemangat yer yang masih bercuti lagi selamat bercuti raya,erm mak et n famili selamat sampai kembali ke bumi Terengganu pada hari Sabtu jam 1110malam,dalam hati ni sayu jer macam x puas jumpa ahli keluarga jugak sanak saudara  tapi apa kan  daya dah tugas suami  bertimbun2 menanti,ku gagahi jugak pulang ke  Ganu huhuhuhuhuhu…

Alhamdulilah Aidilfitri kali ini begitu membahagiakan mak et n famili sebab utamanya giliran beraya di JB,rumah bondaku,dapatlah merasa daging masak dalca bonda,meronda2 bazar ramadhan di Bandar Baru Uda yang meriah jugak berbuka puasa dan bersahur bersama bonda, adik beradik,ipar duai  dan anak buah walaupun dihujung RamadhanSmile

Walaupun cuti raya x panjang,mak et n famili dapat menziarahi rumah nenda,pakcik dan makcik kedua belah bonda dan abah mak et ,rumah saudara belah suami pun alhamdulilah sempat kami ziarah,cuma kesempatan ke rumah sahabat handai je x tertunai.insyaALLAH jika dipanjangkan umur kami akan menziarahi rumah sahabat handai dan saudara mara yang x sempat kami ziarahi.

Di kesempatan ini mak et ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir & Batin  kepada semua pengunjung blog mak et,saudara mara,sahabat blog,sahabat FB x kira dimana jua anda berada,semoga ikatan silaturrahim antara kita berkekalan selamanya walau di alam mana jua kita bersua..

2 ulasan:

Citarasa Rinduan

selamat hari raya buat mak et sklrg..
bila baca entry nie..
dapat rasakan mak et seronok beraya walau di negeri orang..
tema kuning ya..
cantik2nya pemaisuri mak et....
heheheheh

Siti Indrawati

Selamat Hari raya Ayu n famili..ye Ayu seronok beraya di negeri sendiri,sampai sini kena keja hehehe..cuba menyesuaikan diri ngn keadaan di sini wlpun dah masuk 2 bulan kat sini,terngiang2 kemeriahan aidilfitri di Johor..
tema anak2 ngn sepupunya kuning,mamanya ngn adik beradik perempuan n ipar ala2 oren,bapaknya campur2..carca marba..
yea pemaisurinya cantik,nakalnya oun boleh tahan cantik Yu..