CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

03 Mac 2010

Dua dalam satu..

Bertemu kembali di bulan baru..harap sihat semuanya bersama tugas2 seharian.Erm...bagi mak et pulak bulan March ni di sambut di rumah baru,macam sambut menantu je ops!!anak daraku masih kecik lagi hehehe...penat ooo pindah randah ni,kalo ada bibik syoknya boleh suh urut satu badan,bestnya...




Alhamdulilah walaupun persekitarannya ramai masyarakat cina tapi seronok kerana mereka tetap bertegur sapa n senyum..1 Malaysia lah katakan dan bersempena cuti Maulidurasul pada hari Jumaat yang lalu dan hujung minggu adik perempuan mak et n keluarganya telah datang menziarahi mak et da 3 dara sekaligus merasmikan rumah baru kami..bestnya bila geng gosip datang hehehe bolehlah bergosip2.



Dan pada hari Sabtu nya pulak mak et pindah rumah..aduh penatnya!!!kiranya kedatangan adik mak et ni banyak membantu urusan mengemas barang2 untuk di angkut ke rumah baru dan aktiviti mengemas barang di rumah baru,nasib baik ada pembantu,kalo mak et n 3 dara tu memang x larat..3 dara tu tolong main n tambahkan bersepah jelah dia orang tahu. Terima kasih bebanyak yea adindaku n keluargamu..jasamu tetap dalam ingatan mindaku yang waras ini..

Sempatlah jugak mak et sediakan kek brownies untuk anak ke 2 nya sempena ulang tahun kelahirannya pada 25 Jan yang lalu,kiranya ni hadiah dari Mak Ngah lah yea..Selain itu mereka di jamu ngn ayam pandan (resepi wajib)sambal udang ,sup sayo n muffin oren..nyam!nyam!nyam!



***Tak sempat nak ambil semua gambar sebab kepenatan..***

0 ulasan: