CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

19 Februari 2010

Anak daraku demam..


As'kum semua..,sebenarnya hari ni mak et agak letih melayan 3 dara mak et yang demam..si Dahlia walaupun badannya panas tapi masih aktif berbanding 2 kakaknya..

Pada pukul 6 pagi tadi,Insyirah nangis dan cakap"ada pocong nak cekek leher Insyirah"hai kecut jugak perut mama dia,sambil bertanya "mana pocongnya?"Insyirah jawab "dalam mimpi"macam x caya je budak sebesar ni boleh cakap mcm ni..bila masa pulak dia nampak pocong?mungkin tengok cerita2 hantu yang kadangkala mamanya tengok huhuhu..aduhhh!!!

Bila mama pegang dahinya sah panas,demam rupanya!!Tengahari pulak si kakak pulak demam diikuti si kecik Dahlia..apa lagi terus telipon papanya dan papanya suh g klinik..lagi pun stok ubat dia orang pun dah habis..

Setelah diperiksa oleh Puan DR. memang sah lagi sahih 3 anak daraku demam dan terus di beri ubat b****t dan dibekalkan ubat..


SEMOGA CEPAT SEMBUH ANAK2 KU...AMIN.,

Ini ubat Dahlia

Ini ubat Insyirah
Ini ubat kakak

0 ulasan: