CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

22 Mac 2010

Rumahku diserbu oleh KWS..

Hari ni nak cite kisah rumahku diserbu oleh keluarga Wak Salleh pada 8 March yang lalu..baru berkesempatan nak cite disebabkan notebook mak et demam huhuhu...sekarang dah sihat setelah berjumpa ngn dr IT yang cun melecun tu sape lagi kalo bukan Puan Suhaila..terima kasih dr..kalo g BSP nanti mak et belanja makan kat restoram mamak yea...

Kiranya ni rombongan ke 2 lah yang telah tiba di rumah mak et,meriah rumah mak et,rombongan tiba pada Jumaat malam kerana menghadiri jemputan kahwin sepupu suami mak et di Kg Jawa,Segamat..ni pun ibarat 2 dalam 1 lah jugak..

Kami sebaya Nur Amalia Dayana n Dania Balqis





Pada hari Ahad pulak kita orang g jenjalan ke Jusco Melaka,sempatlah mak et beli sedikit ole2.

Kami serasi bermain ,jangan ada yang gosipkan kami,nanti mama cubit



Ngeteh kejap kat J.CO..sibuk jugak nak posing,kalah Haikal..

0 ulasan: