CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pages


11 Julai 2009

Cuti2 Malaysia di Awana Kijal,Terengganu





Sekadar mengimbas kenangan bercuti ke Terengganu bulan March yang lalu,walaupuan hanya semalam tapi cukup bermakna untuk menjauhkan diri dari kesibukkan di rumah dan opis.

Di ruang lobi hotel yang cantik dengan kolam air pancutnya serta deretan pokok hiasan memukau pandangan pelancong yang menjejak kaki ke sini..Di sudut kiri pintu masuk terdapat kedai yang menjual barangan kraftangan Terengganu seperti dompet,baju batik kanak2,kain batik dan pelbagai cenderamata.


Pemandangan di luar kawasan hotel..bagi pengemar golf bolehlah bermain golf di sini sambil menikmati keindahan ciptaan Allah SWT..



Dahlia merasa puting kakaknya..nak teruskan perjuangan kakak ke?ops! janganlah nanti mama terpaksa simpan stok puting kat dalam handbag,kereta..oh x sanggup..



Cak..papa ditugaskan menjaga Dahlia sementara mama memantau kakak2nya di kolam mandi..sekali sekala kan,bila lagi barulah bahagia hidup,apa yang penting..KERJASAMA!





Insyirah x puas hati di suruh berposing matanya melilau ke dalam kolam,kejap je pasni sambunglah balik mandi yea..Balqis relax je..






Haaa...barulah cantik posing kat dalam kolam..kerjasama yang diutamakan..teruskan mandi manda yea!!!selagi x puas x yah naik..







Anak bapak yang asyik berkepit je..sian mama tau..huhuhu.,bergambar sebelum meninggalkan bilik dengan harapan akan datang kembali ke sini,betul x En Razak?bilalah agaknya..








1 ulasan:

makLong

eleh...jalan2 tak ajak makLong... kan makLong nak ikot... hu hu hu