CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

11 Julai 2009

Sarawak ( Bah Duo)


Pantai Tg Batu, Bintulu. Salah satu pantai yang ada di Bintulu. Pantai yang lain tak tau kat mana. tak sempat nak meneroka lagi. Nampak kat atas tu ada motor glider....suspen tu naik benda tu, tapi seronok dapat tengok Bintulu dari udara. hehe. Kalau berani cubalah..
Rakan sekerja dan famili dia tengah tercongong tak dapat balik semenanjung. Sebenonya saja nak test DSLR. Nanti nak bukak post pasal DSLR je...WG & Auntie Sue...bila nak sambo DSLR satu..


Nampak tak idung aku yang beso tu...masa ni tengah ngepeng..

0 ulasan: