CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

02 Jun 2010

Tertunai sudah impianku..alhamdulilah..

Image512    Salam ceria semua..bagaimana ngn tugasan hari ni?semoga segalanya bergerak dengan lancar..Alhamdulilah tertunai jugak impian mak et untuk memiliki Puan BM(Bibik Melayu)kata2 dari CIk Mat pinjam kejap hehehehhe..harganya pun sederhana je x lah mahal sangat..kenapa mak et memilih jenama Kenwood???Sebab utamanya adalah sama ngn Cik Mat Gebu yang dah masuk majalh pun segala resepi istimewanya(JELITA) dapatkan di pasaran …

 

Image524

Image526 

Lepas ni belajar merotilah pulak..terima kasih yang x terhingga untuk suamiku diatas pemberian hadiah yang amat bemakna ni jgk terima kasih kerana sudi melayan karenah isterimu g rumah Cik Mat..i love u so much..

6 ulasan:

Mat Gebu

salam...wowww, bau kedai lahh, eh yg ni lain sikit kan dari saya punya..mcm bess jee..lepas ni boleh lah meroti...anda akan rasa ke seronokkan meroti nanti..percaya lahh..

Siti Indrawati

Waalaikummussalam Cik Mat..ye kea?haa x kira lah kalo x reti nak guna, saya angkat bibik Melayu g umah Cik Mat..nak menuntut jgk sampai pandai..beli ni pun gara2 tergodes ngn roti2 yg Cik Mat buat hehehehhe

Siti Ruhayu Ab Rahman

wow..
mai hantar sikit kat ayu..
umai sure suka

hai CMG...ct nak mencanai roti tu..kita serbu pulak umah dia...kikikik

Siti Indrawati

ayu..baru je nak g menuntut ilmu meroti dia nak serbu umah kita pulak..tunggulh dah abis bertapa ngn Cik Mat dulu..kalo nak serbu kita bg biskut munchy's ngn roti gardenia jelah cicah ngn kopi o..amcam??boleh?

Siti Ruhayu Ab Rahman

okey gak...
kikikik

ct, cikgu isza. dari pahang blogger `semekar` nak datang jb dari jumaat -ahad

awak free?..leh jumpa lagi (danga bay) petang dalam jam 5petang

Siti Indrawati

ayu... ye kea?memg best dpt kenal blogger2 hebat tp x leh janjilh takut2 kita g Pantai Timur pulak..nnti kita sms ayu..