CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

07 Jun 2010

Chicken luncheon rolls…

 

Salam ketemu lg semua..semoga ceria n riang selalu..ops! sebelum terlupa nak bg tau rumah mak et telah bertukar langsir ala2 Inggeris gitu..sape lg tukang jahitnya kalo bukan mami sue yg cun tu hehehe..terima kasih yea mami sue..maklumlah dapat hadiah aniversary lah katakan..bestnya!!

Oklah hari ni tayang roti sulungku…namanya dah tulis kat atas tu..ku selongkar dapur Cik Mat Gebu lah sape lg..betullah Cik Mat..seronoknya ada BM ni..kat kepala mak et dah beratur segala jenis roti yg bakal ku cuba buat..seronoknya bila buat roti sendiri ..anak2 n en hubby selera makan..rasa dihargai..

Roti ni sedap..cuma mak et terlebih bakar ..maklumlah fist time meroti..keras sikit..sape nak resepinya g lah selongkar dapur Cik Mat yea…

Image534 Sebelum kejadian kebakaran…

Image541 Selepas kejadian kebakaran..sedikit rentung..

*Walaupun wajahnya x secomel tuannya tp rasanya….wow!!*

4 ulasan:

Sue

wow.. tak sabar nak merasa roti mak et. no more gardenia ye. sendiri bikin lagi best.

sarah

lps nie klu nk mkn roti kena order kat segamat, mesti sedap... x sbr btl nk rs roti buatan air tangan mk.et

Siti Indrawati

kak sue..wow..nak rasa kena dtg Segamat..tu lah harap2 lepas ni x yah beli Gardenia lg..kalo dh betul2 teror lah..

Siti Indrawati

Sarah..boleh3x ..tp kan x ada penghantaran hehehehe..kena dtg sendiri ambik huhuhuhu...nak rasa kena mai sinilah..jom!