CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

02 April 2010

Bestnya g Aquaria ngan Geng Wak Samseng(GWS)

Pada hari Jumaat lepas..mak et n famili telah melancong ke BSP(Bandar Seri Putra)Bangi,rumah abang En Razak..saja jalan2,dah hampir 3 bulan tak ke sana..Pada pagi Sabtunya pulak pak n mak mertua pulak telah terbang ke Medan,Indonesia bersama atuk n 2 lagi saudara.



Petang Sabtunya pulak famili mak et n mami sue pun memulakan kembara ke KLCC.. Lepas menjamu perut kat restoran thai,yang x berapa sedap n harganya cekik darah,kita orang pun bergerak ke Aquaria..best giler dalam tu..mcm2 jenis ikan n haiwan laut ada..ikan jerung ,pari lalu atas kepala..










Ni pulak bukan spesis ikan..















Aksi2 menarik anak2 Sidek n Kojek..













Pada sebelah malamnya pulak kami sekali lagi menjamu perut tapi tempat ni paling spesellah setakat ni..makanan arab ALDIAFAH..fuh sungguh lazat n harganya pun lazat..dah pemandu pelancong bawak kami ke sini apa lagi balun...nyam!nyam!nyam!








Dan destinasi penutup pada hari Ahadnya pulak adalah Jusco Melaka..ni akibat En Razak tidak dapat meneruskan perjalanan ke Segamat pada Sabtu malamnya,ngantuk punya pasal,kami pun tido kat A'Famosa Resort...

0 ulasan: