CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

29 April 2010

Alhamdulilah ku terima dengan senang hati..

Assalamualaikum n salam sejahtera semua..semoga rutin minggu ni berjalan ngn jayanya,insyaALLAH..syukur suami mak et telah selamat pulang ke tanah air pada hari Isnin subuh..bila sang suami ada kat rumah memang banyaklah aktiviti luar yg dilaksanakan ..biasalh plan last minute..nak ke sana lah kesinilah ke sinunlah..hehehehe dan kadangkala sesuatu yg x di sangka jgk berlaku...antaranya...????


Pada tengahari Isnin kita orang g Jusco Melaka,sang suami ingin menunaikan impian sang isteri..apa lagi kalo bukan si BM tu(breadmaker) hehehe tp sayang seribu kali sayang kehabisan stok pulak kena order dulu kat KL..apa nak buat order pun orderlah asal dapat..tetiba tanpa di sangka2 sang suami menawarkan oven yg agak besar dr yg ada kat rumah..apa lagi dengan tersenyum malu sang isteri mengangguk2 kan kepalanya..dan akhirnya ku terima sebiji oven baru...yahoooo..terima kasih En Abd Razak..


Pada hari Selasa mak et sekali lagi di beri hadiah yg istimewa..apa erk..??wow baby boy pakai baju merah lagi..terima kasih sekali lagi suamiku..Kiranya ni hadiah hari Ibu yg bakal menjelang,aniversary 5hb Jun n birthday to me 21hb Jun..dah tua dah eden..




Sedikit ole2 yg sempat mak et sediakan untuk En Razak..dah sampai Bintulu pun kek lapis horlick neslo ni lewat petang tadi..mak et je yg x sampai2 lagi ...

0 ulasan: