CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

26 September 2010

Sepagi di Muar..

 

DSC_0007Salam 17 Syawal semua..salam aidilfitri..semoga sentiasa bahagia dibulan mulia ini,amacam banyak dapat undangan rumah terbuka?bagi mak et pulak x dapat mana2 undangan rumah terbuka,almaklumlah dah duk rumah hhuhuhuhuhu..apapun seronok jgk bekerja sendiri,majikannya en suami.

Nak g mana2 pun dah senang x mcm dulu,kadang2 setiap hari Sabtu kena g sekolah,bukan buat apa pun sekadar tayang muka kat Guru Besar,x pergi nanti nama naik kat pejabat...itulah lumrah makan gaji hehehehehe..windunya kat Sekolah Agama Pasir Gudang 2 lagi2 kawan2 yg sekepala..hehehhee.korang windu kat AKU  X????

Oklah semalam pagi g sarapan sate yg glamer di bandar Muar..orang boleh tahan ramai,asalnya nak bawak si kakak d klinik pastu en Razak offer jom aar makan sate sekali..apa lagi bab makan2 ni mana boleh tolak..pastu g tengok zoo monyet pulak..si anak dara ni punyalah syok tengok gelagat si monyet  bersama Cik Ola ,Cik Apis n papanya..mamanya duk keta kerana kekenyangan hehehehe..

Jom layan aksi2 mereka

DSC_0002 Menunggu giliran jumpa doktor..lamanya..

DSC_0003 posing jap..

DSC_0009nyam..nyam..nyam..

DSC_0016orang x sihat..

DSC_0025  peace dari zoo monyet..DSC_0058

DSC_0029 ooh jelir lidah yer..

DSC_0035 baby monyet pun nak posing tau..

DSC_0033time makan buah betik..

DSC_0051

DSC_0061Ikan belacak@tembakul..betul kan? 

 

DSC_0047

DSC_0048

0 ulasan: