CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

18 Januari 2010

Yeah cuti x tak hantar Kakak g Sekolah...

As'kum semua..berjumpa di entri terbaru..dah makan tengahari?hari ni mak et masak bubur ayam je untuk anak2,sekali sekala tukar selera...pada hari Sabtu yang lepas mak et n anak2 dara hanya dok kat rumah je, melayan si kakak buat keja sekolah,pastu ada lah jugak buat sedikit kuih muih untuk minum petang..


Hajat di hati nak buat mexican bun,yealah setelah menjenguk kat blog kaksu72,tapi kebanyakkan bahan2nya x lengkap kerana masih ada tertinggal kat rumah mak kat Jb,terpaksalah tangguhkan dulu hajat tu..huhuhu..akhirnya pk punya pk..mak et pun buatlah kuih bakar yang diciplak dari blog Cik Mat Gebu,antara blog yang diminati ramai tu n muffin coklat yang diambil dari myresipi.com..






Kalau nak tahu resepinya g lah jenguk kat blog Cik Mat Gebu n myresipi yea..dalam blog ni layan gambar jelah sebagai pembakar semangat untuk merajinkan diri anda membuat kuih muih yea...

Pada hari Ahad pagi pulak,mak et bersama 3 anak dara membuat aktiviti bersama air n keta,apa lagi kalau bukan mencuci keta..sukalah dia orang main air dan petangnya barulah projek muffin bermula setelah kakak membuat permintaan nak bawak g sekolah pada hari Isnin untuk kawan2nya.


Setelah projek muffin selesai,kami pun keluar pusing2 kat bandar Segamat dan hinggap sebentar kat pasaraya Giant membeli sedikit keperluan dapur dan anak2,sempat jugak layan dia orang main patung berirama,nasib naik percuma apa lagi duduklah puas2 kat patung tu,bila berhenti tekan je butang yang ada kat patung tu,bergeraklah ia bersama iringan muzik..hai anak!..anak!!