CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pages


09 November 2009

Sepanjang berada di Terengganu..

Assalamualaikum..mak-et nak sambung cerita rombongan meminang kira ni episod ke-2. Setelah majlis pertunangan abang mak-et selesai,mak-et dan adik pun bergerak ke Kuala Terengganu..kami tiba KT lebih kurang pukul 835malam..setelah puas berpusing maka kami pun hinggap di sebuah hotel bertaraf 3 bintang untuk merehatkan seluruh badan..aduh!!letihnya..
Pemandangan dari hotel yang kami duduki..sebuah perkampungan nelayan..


Setelah sarapan n melayan 3 dara pingitan mandi kolam..kami pun bergerak ke pasar payang,x borong banyak sekadar sedikit ole2 dari Terengganu..kebetulan kami terjumpa sahabat lama suami ketika sama2 di UTM yang merupakan anak jati Terengganu.. Cuba teka sape saya???
Insyirah memeluk tiang pondok..ni kalau bwk balik pondok ni best jgk..
En Razak dan rakan lama semasa belajar di UTM..En Wan Adli..isterinya mempunyai kedai emas berhampiran ngn pasar payang..bolehlah dapat diskaun..
Alhamdulilah akhirnya sampai jugak kami menjejaki kaki di masjid kristal..sungguh cantik dan mengagumkan..
Penginapan yang disediakan untuk pengunjung2 yang mahu bermalam@berehat di kawasan yang berhampiran ngn masjid..bolehlah berjemaah ataupun qimulail.




Sempatlah kami ronda2 naik keretapi...macam x percaya je!Balqis bersama keluarga mertua adik mak-et..sambil ronda2 kami menikmati aiskrim nyam..nyam..nyam!

Wajah riang Dahlia...yeah!!!sampai jugak kat Masjid Kristal...